maandag, maart 24, 2014

KitchenAid Artisan, het kloppende hart van de keuken

Het gros van ‘s lands bloggers heeft ongetwijfeld al eens een uitnodiging gekregen om deel te nemen aan een ‘blogevent’, een door een PR- of reclamebureau opgezet avondje in het teken van één of meerdere producten. De inzet? Enkele zieltjes winnen voor de opdrachtgever met als tegenprestatie een al dan niet leuk neergepend verhaaltje op de blog.
 
Mijn allereerste keer, ik herinner het me nog als ware het gisteren. We schrijven maart 2009, de locatie een kookstudio in Antwerpen en het organiserende merk het toen 90-jarige KitchenAid. Van de aanwezige bloggers werd verwacht dat ze met vereende krachten een vooraf bepaald menuutje tot een goed einde zouden brengen. Nu hoor ik je denken dat dit voor foodbloggers pur sang geen probleem mocht zijn en dat klopt, ware het niet dat ik tussen een bont allegaartje vooraanstaande tech, lifestyle en fashion bloggers zowaar de enige foodblogger was. Ja, ook dat was 2009!
 
Het heeft wat voeten in de aarde gehad maar naar welgeteld 5 jaar ben ik overstag gegaan en heb ik mezelf een zwarte Artisan KitchenAid cadeau gedaan. 't Spel zal ongetwijfeld een pak dingen gaan kneden, opkloppen en mengen, de rest van de tijd mag het netjes staan blinken op het eiland.

KitchenAid Artisan - het kloppende hart van de keuken

Rats vergeten trouwens dat ik van de lokale kookwinkel - Kooktijd is dat - nog een aankoopbon had liggen. Nu is zoiets nooit weg en kan ik mezelf daar perfect een kleinigheidje mee cadeau doen. Een andere optie is natuurlijk om één van de extra's bij deze keukenrobot aan te schaffen? Laat gerust weten welke toebehoren jullie onmisbaar vinden voor de KitchenAid.

2 opmerkingen:

Unknown zei

Hey, Deze staat ook nog steeds op bij bucketlist. Ook de zwarte... Als ik hem koop, schaf ik wel ineens de vleesmolen mee aan. Korte pijn denk ik dan. Het lijkt me heerlijk om mijn eigen kipfiletje door de molen te draaien om nadien gehaktballetjes te rollen voor in de vol-au-vent. Aangenaam trouwens, ik ben ook een foodblogger, een nieuwe van 2014 :-)
Neem gerust een kijkje op goodfoodwithbenefits.com

Sid Frisjes zei

Een vleesmolen, laat net dat de eerste zijn op mijn lijstje :-)

Aangenaam kennis te maken trouwens.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...