dinsdag, november 26, 2013

Win een etentje in Hertog Jan *** met Brugge Kaas en VTM Koken

VTM Koken - één van mijn broodheren -  heeft samen met Brugge Kaas een bijzonder fijne wedstrijd op poten gezet. Stuur voor 2 december een recept van eigen hand door (zie link voor verdere info) en wie weet mag jij het op 10 december in het Brugse restaurant Bonte B opnemen tegen twee mede-kandidaten in een heuse kookfinale. Juryleden van dienst zijn 'Hobbykoks' Johan Engelen, de ravissante Stephanie Coorevits en Bram Bonamie. De winnaar, die wint een etentje in restaurant Hertog Jan.

Win een etentje in Hertog Jan met VTM Koken en Brugge Kaas

Voor iemand die gezegend is met een belachelijk grote dosis geluk als het op wedstrijden aankomt, is het maar wat jammer dat ik me op de finaledag niet kan vrijmaken. 'Crème van kaas, couscous van gebrande ui, krokante broodwolkjes en poeder van ui en pancetta'... als hapje kan dat wel tellen! In ieder geval, zeker meedoen want als ik iets uit mijn vorige bezoekjes aan Hertog Jan geleerd heb, dan is het wel dat het hier bijzonder goed eten is. Een uitgebreid verslag van mijn bezoek deze zomer komt er in december trouwens aan! 

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...