dinsdag, mei 08, 2012

Weekend Blog Awards, and the winner....

Aah, vandaag was het zover, de Weekend Blog Awards waar ik dankzij jullie voor genomineerd was in de categorie 'Gastronomie'. Food om het hip en trendy te houden. Eenmaal binnen mocht blijken dat ik -ondanks mijn behoorlijk hippe Puma's, mijn rock chic Obey Giant jeans en mijn unieke PopChartsLab T-Shirt - absoluut niets te zoeken had in de categorie 'Fashion'. Zelden een volière gezien met meer hippe vogels dan hier!

Red Carpet

De hapjes, zo had ik via tinternet vernomen, die zouden pas voor na de uitreiking zijn. Beetje vervelend, want iedereen bleek met een hongertje te zitten. Maar vergis je niet, een beetje foodie komt al een heel eind met een flinke dosis bubbels. En als ze op tijd en stond rondkomen met de fles, dan houden wij beesten ons koest.

Coolinary & Bubbels

De ene een tikkeltje gestrest, de andere relaxed als de pest... zo heb ik mijn foodievriendjes graag. En ondertussen moest vriendin me erop wijzen dat ik bij de laatste drie in de categorie 'Food' zat. Het bleek me  zowaar even ontgaan te zijn. Dolletjes. Het is uiteindelijk bij een derde plaats gebleven - ik alsnog fel content - waarbij ik mijn meerdere moest erkennen in Princess Misia en  de winnaars Alle Dagen Honger. Gefeliciteerd! En geef toe, verliezen van drie mooie vrouwen, er zijn ergere dingen.

Illy & Filet

Eenmaal je eigen categorie voorbij, dan was het een beetje kijken naar de andere bloggers. Ken je er, des te beter, indien niet, dan waren er nog de crazy outfits en hapjes om naar uit te kijken. Mogen we daar als foodies even genadeloos hard in zijn? Sandwiches met een overdosis mayonaise een niet identificeerbaar beleg, daar zit niemand op te wachten. Niet de glam models en zeker niet de foodies. Los daarvan hebben we een serveuse toch maar een volledige plateau afhandig gemaakt. Honger, weet je wel!

Hapjes

Na wat bubbels, een Duveltje, een Vedett, enkele hapjes en een mooie derde plaats om trots op te zijn besloot de wederhelft dat het tijd was om te vertrekken. Niet dat het feestje gedaan was, maar haar oog was gevallen op de goodiebags aan de uitgang. Eentje voor hem en eentje voor haar! Thuisgekomen bleken we allebei de trotse bezitter van twee dezelfde exemplaren van de Weekend Black edities en twee überhippe handtasjes van Essentiel. De collega's gaan jaloers zijn. Die van vriendin althans!

Check out my Essentiel purse!

6 opmerkingen:

Nathalie zei

proficiat met een mooi verdiende derde plaats :-)

Nathalie

Sid Frisjes zei

Grazie!

De yummyblogsisters zei

nog eens gefeliciteerd! dan gaan we u met een sjieke sjakosch zien de volgende keer? :) (Iris)

Sid Frisjes zei

Tuurlijk, ik heb er nu twee om uit te kiezen (al was er daarstraks al eentje bijna gesneuveld). Een sjakosj dragen en volgend jaar meedingen naar de style awards, ziedaar mijn plan.

@skaroline zei

Dju, had ook nog wel graag een praatje gedaan, maar heb je niet kunnen spotten! Next time!
Ik heb Instagram-gewijs ook al laten weten dat ge geen sandwichkes voorschotelt aan tien genomineerde foodbloggers ;-).
Proficiat met brons!

Cookanista zei

Proficiat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...