maandag, mei 07, 2012

Waar foodbloggers de mosterd halen!


Afgelopen zaterdag stond er in De Standaard Magazine een artikel over foodbloggers. Waar zij de mosterd halen? En jawel, één van die foodbloggers was ik zowaar, maak dat mee. Reden genoeg om hier na even wikken en wegen toch maar een foto van mijn moment de gloire te posten. Ja, zo zijn we dan ook wel weer!

De Standaard - Onverantwoord interessant

Soep eten, al zittend voor mijn fornuis, zo sta ik op de foto. Het is evident dat ik daar op dat exacte plaatsje elke dag mijn soep eet, een beetje onwezenlijk naar ons kleine stadstuintje turend. Nee, gewoon omdat de foto tijdens mijn lunchpauze werd genomen en eten dan mijn grootste prioriteit is. En ondertussen mocht de fotograaf aanwijzingen geven en foto's nemen. Hij kreeg zelfs soep aangeboden - wortelsoep van vriendin -  maar bedankte daarvoor. En dat in het huis van een foodblogger. Eeuwige zonde!

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...