maandag, januari 09, 2012

Worstenbrood

Worstenbrood, plots stonden ze er weer mee op't werk! Blij dat 'Verloren Maandag' in de Kempen gevierd wordt, 't zal wel zijn. Normaal gezien komen ze er pas in de namiddag mee rond aldus mijn collega's - ik vergeet dat altijd - maar nu kwamen ze er dus in de voormiddag al mee!

Zalig worstenbrood

Zodra dat eerste worstenbroodje op was, kreeg ik die van mijn baas ook nog eens toegestopt. Snel erop gehoest zodat ik niet moest delen met de collega's - je kent dat - en toen kon ik opnieuw beginnen smullen. Met een kruimelslagveld als bewijs dat het gesmaakt heeft, maar ik was voorzien!

Kruimeldief, iemand?

Euhm nee, van dat broodje 's middags heb ik niet meer veel gegeten. Nogal een meevaller dat ik 's ochtends in mijn verstrooide bui mijn fototoestel in plaats van mijn GSM had meegenomen.

1 opmerking:

Foodie zei

Ikke stikjaloers....

En dan nog een dubbel

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...