zondag, januari 08, 2012

Kopenhagen reisgids door Noma

Of ik het pakketje snel voor ontvangst wou aftekenen want hij moest op tijd thuis zijn, aldus de UPS-kerel die vrijdagavond voor de deur stond. In zijn handen een kartonnen pakketje dat niets anders dan een zopas verschenen Kopenhagen reisgids kon bevatten. Op zich niets speciaal, ware het niet dat de mensen van Momondo er de handen voor in elkaar hebben geslagen met het team van Noma. Het resultaat, een eigenzinnige reisgids die niet in mijn boekenkast kon ontbreken.

Kopenhagen reisgids by Noma

Eerlijk, toen we vorig jaar richting Kopenhagen trokken wist ik nauwelijks wat de stad te bieden had. Eén ridicuul kleine zeemeermin, Carlsberg en uiteraard Noma, dat moet het zowat geweest zijn. Niets van dat alles in dit kleinood, waar het internationale personeel van 's werelds beste restaurant hun favoriete plekjes van de Deense hoofdstad met ons deelt. Café's, restaurants,cultuur,  mooie streepjes natuur... het komt allemaal aan bod. 

Wij waren trouwens wel fan van Kopenhagen. Leuke stad, lekker weertje, schoon volk en veel fietsen. Ik denk dat deze gids zijn diensten nog gaat bewijzen.

2 opmerkingen:

Ruth zei

Ik zie daar een stapeltje: als je er eentje over hebt, mag je er altijd eentje richting mij sturen. :-)

Fijne (nieuwe) trip!

Sid Frisjes zei

volgaarne, maar 't is ne geleende foto, dus helaas pindakaas! Maar echt wel een heel leuke bestemming. Tikkeltje duur maar toch!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...