donderdag, april 30, 2009

Niet naar Normandië

In navolging van ons schoolreisje naar de Champagne van vorig jaar zouden we morgen richting Normandië trekken. Inderdaad, zouden. Wegens te weinig belangstellenden gaat onze trip helaas niet door. Aan het programma zal het alvast niet gelegen hebben want er stonden ons namelijk enkele leuke activiteiten te wachten.

Een bezoekje aan een Calvadosstokerij, een oesterkweker, en een authentieke camembertfabriek. Om nog maar te zwijgen van de royale fruits de mer schotel waarvan ik me had voorgenomen er eentje te verorberen. Niets van dat alles dus. Gelukkig is er de chocoladebeurs in Brugge nog die als enige troost kan dienen.

Vandaag is het trouwens de allerlaatste dag dat je op de site van Culinaire Ambiance kan stemmen op coolinary.be als je 'favoriete Vlaamse foodblog'. Ik maak me geen illusies, collega blogger Culinair-Atelier zal wel met de pluimen gaan lopen (zoals hij dat ook doet in de foodrank lijst) maar stiekem hopen mag natuurlijk altijd. In ieder geval alvast even iedereen bedanken die de moeite gedaan heeft om een stem uit te brengen.

Een andere genomineerde, hetzij in een andere categorie, die mij heel trots maakt is zowaarr mijn eigenste vriendin. Vandaag kreeg ze op school te horen dat zij bij de 200 genomineerde leerkrachten is die kans maakt om tot 'leerkracht van het jaar' verkozen te worden. Blijkbaar heeft ze op collega's of scholieren zo'n goede indruk nagelaten dat die haar hebben voorgedragen voor deze titel. Pas sinds september bezig en nu dit al... mooi zo schat!

3 opmerkingen:

Sarah zei

waaw super!! Natuurlijk niet van dat reisje maar wel van u en A!

Catweazle zei

ALLEE, en waar kan ik voor A stemmen?

Sylvie zei

Ik vind persoonlijk ook dat hier ook een link voor Ann moet komen hoor!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...