donderdag, september 11, 2008

Chocolade schoenen

Toen de dames in Barcelona leuk gingen shoppen kon ik natuurlijk niet achterblijven. In een kunstwinkeltje was ik originele werkjes van Miss Van tegengekomen. Van haar graffiti was il al langer fan maar 450 € voor een schilderij (n°74/75) was van het goede teveel.

Via B-Guided was ik een adresje op het spoor gekomen waar er echte Banksy werken tegen de muur zouden hangen. Voor een Banksy wil ik gerust 450 € neertellen. Zeker als je weet dat zijn dingen voor astronomische bedragen van eigenaar veranderen. Ik dus snel een fiets huren en op zoek naar die winkel. Bleek het uiteindelijk om foto's te gaan van stencils van Banksy die men tot schilderij had omgedoopt. En dan durfde men nog 62 € vragen voor "de kussende politiemannen".

Met lege handen droop ik af en net als vrouwen na een mislukte koopjesjacht zocht ik mijn troost in chocolade en kocht... chocolade schoenen. Geef toe, als chocoholic kan je zoiets niet laten staan natuurlijk.

2 opmerkingen:

Sarah zei

en, kan dat goed tegen de regen, zoiets?

Sid Frisjes zei

Neejet begot... jammer dat ze geen chocolade crocs, laat staan lieslaarzen hadden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...