donderdag, mei 28, 2015

Food line-up: Best Kept Secret en We Can Dance

Met de zomer in het vooruitzicht stijgt ook de festivalkoorts overal ten lande. De laatste twee jaar was ik eind juni steeds terug te vinden op het ronduit fantastische Best Kept Secret festival, een parel op het domein van de Beekse Bergen in Nederland waar eten een haast even prominente plaats kreeg als muziek. Hippe foodtrucks nog voor die een hype waren (in een volgende post meer daarover), oog voor een uitgekiend menu en voldoende ruimte voor allergieën. Een topfestival dat zich laat smaken met andere woorden!
 
Twee fantastische edities achter de rug (verslag 2013 en verslag 2014 voor de liefhebbers), een hattrick wordt er dit jaar niet gescoord. Ondergetekende trekt naar Dessel voor een potje metal. Faith No More staat er op de affiche en daar mag ‘goei voeier’ al een keertje voor wijken. Omdat ik er van overtuigd ben dan ik het eten er enorm ga missen stuur ik een afgevaardigde om polshoogte te nemen. Zelf ook proeven? Hier is alvast de Best Kept Secret Menukaart.
 
 
Weet mijn aandacht tevens te trekken met een steengoede foodie line-up, het We Can Dance festival – #WCD15 voor de vrienden - op 8 en 9 augustus in Zeebrugge. Niet alleen weten ze daar 11 fijne zaken te strikken voor de catering, in de aanloop naar het festival (van 08/06 tot 01/08) kun je in diezelfde zaken terecht voor hun exclusieve ‘festival dish’.
 
De line-up: Oesterput, Umami, Mondada, Bùn, Sommar, Capriani, Bamboedha, Essence, Sweetlime, Bar Jan Cremer, Balls & Glory. Een mooi aanbod diverse wereldsmaken? Ik dacht het wel.
 

Mocht je tussen 8/6 en 1/8 je voorgeproefde gerecht ook nog via social media delen met hashtags #WCD15 en #wecantaste terwijl je op de koop toe @wecandancefest tagt, dan maak je kans op food- en drinktickets voor 50 €. Waarom niet, in tijden dat iedereen alles deelt!

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...