dinsdag, december 02, 2014

Nieuwe naam Nutella blijkt schot in de roos

Dat er hier in huis iemand zit die de pot Nutella wel eens met een lepel(tje) te lijf durft gaan, daar heb ik al wel eens iets over geschreven. Stiekem doet ze dat dan, wat weinig zoden aan de dijk brengt, want ten huize Coolinary is ondergetekende de man van de afwas. Of van de de afwasmachine zo u wil, die laad ik netjes in en uit. En dan zie je die lepeltjes, een klodder resterende hazelnootpasta incluis. Geen erg natuurlijk, al durf ik die lepeltjes wel eens vervloeken als de pot choco tegen alle verwachtingen in plots leeg blijkt.
 
“Dat het haar schuldig pleziertje is”, zegt ze dan. En dat “mijn naam toch ook niet op die pot staat”. Niet dat het laatste die lepeltjesdrang ook maar een strobreed in de weg legt. Een pot met mijn naam op, we hebben dat geprobeerd? Ook direct op hoor!

Nutella na de naamsverandering
 
Rondvraag leert trouwens dat menig huishouden met hetzelfde ‘probleem’ te kampen heeft. Als het dat maar is! Ik durf er donder op zeggen dat er onder de Coolinary lezers ook 'chocolepelaars' zitten. Stiekeme genieters zijn het.

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...