maandag, oktober 13, 2014

Krachtvoer - Een festival over eten!

Mocht er deze zaterdag (18/10) of zondag (19/10) nog een gaatje in je agenda staan, dan kan ik jullie een uitstap naar Krachtvoer ten zeerste aanraden. Dat dit 'festival over eten' georganiseerd wordt door de lieftallige dames van Alle Dagen Honger - tweemaal afgetekend winnaar in de categorie Food op de Weekend Blogawards en ook nu weer op ramkoers - kan alvast tellen als kwaliteitsstempel.
 
Waaraan je te verwachten? Workshops, masterclasses, tastings, lezingen, films, een expo, diners, streetfood... een uitgebreid buffet culinaire spielerei om het de foodie naar zijn zin te maken met andere woorden. Voor verschillende activiteiten dien je vooraf in te schrijven en een pak populaire zaken zoals bijvoorbeeld de 'masterclass foodfotografie' of de 'workshop zuurdesembrood' zijn inmiddels al uitverkocht. Check zeker de website voor verdere info.
 
Krachtvoer, een festival over eten © Mayken Craenen

Zelf probeer ik op zondag een lezing mee te pikken, lekkers in te slaan op de markt en me te vergapen op de expo. Concreet zal ik allicht terug te vinden zijn aan de Meteor Foodtruck, bij Dierendonck of aan de geuzebar. Indien iemand zin heeft om mee de masterclass 'Food Startups' te volgen. Let me know!
 
Krachtvoer (in De Studio)
Maarschalk Gerardstraat 4
Antwerpen

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...