dinsdag, januari 14, 2014

Pieminister Pies Pop-Up Shop, Camden

Na onze brunch in The Zetter Townhouse Cocktail Lounge trokken we naar het nabijgelegen Camden Town, nog altijd een publiekstrekker van jewelste. Marktjes, winkeltjes, eetkraampjes... in Camden Town weet je waaraan je je kunt verwachten. Toen de nood het hoogst was - blijkbaar hadden we een piskous in ons midden - besloten we halt te houden bij de Pieminister Pop-Up Shop. Look en feel zaten helemaal goed dus besloten we snel iets te drinken, dat leek ons maar eerlijk.
 
Pieminister Pies Pop-Up Shop - Menu

Na een perfecte brunch Bloody Mary kreeg ik met mijn Gin Tonic iets geheel anders voorgeschoteld. "Dat het ijs op was en ze ook geen citroenen meer had", een G&T op een bedje van excuses, het is eens wat anders. De tonic bleek voldoende gekoeld en de verhoudingen zaten meer dan goed dus smaken deed het uiteindelijk nog wel. Het zag er alleen niet uit!

Pieminister Pie Pop-Up Shop - G&T
 
Ware het niet dat we net van tafel kwamen dan had ik me met plezier aan één van de op de menu aangegeven award winning pies gewaagd. Matador, The Free Ranger, ... het klonk allemaal erg uitnodigend maar echt honger had niemand. Mash & Gravy, dat kon er bij mij nog net bij. Een heerlijk smeuïge puree met een rijke vleesjus, het is eens iets anders als 'dessert'.
 
Pieminister Pie Pop-Up Shop - Mash & Gravy

Ondertussen ben ik te weten gekomen dat het schattige Pieminister Pies een pak groter is dan dan de Pop-Up shop in Camden deed vermoeden. Met verschillende vestigingen in de UK en één in Amsterdam valt Pieminister misschien nog het best te vergelijken met onze Balls & Glory. Heerlijk kwaliteitsvol eten aan een schappelijke prijs in een leuk kader.
 
Pieminister Pies Pop-Up Shop
21 - 22 Chalk Farm Road, Camden, London


Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...