woensdag, mei 22, 2013

Flemish Food Fest, Dok Gent - tickets beschikbaar

Plotsklaps was het daar, een berichtje in de krant dat de heren Flemish Foodies op 30 juni Dok Gent zouden kapen als waren ze woeste piraten. Ronkende namen, Cauderlier, Gelinaz, Vlaamse beloften, Rock 'n Roll... niet alles was onmiddellijk duidelijk maar de verwachtingen waren wel hoog gespannen. Wij waren er immers tijdens Bruut en Bloot bij en weten deze heren in hun mars hebben.

Flemish Food Fest dus! Als ik de statistieken van net die ene post even onder de loep houdt dan kan het niet anders dan dat u er reikhalzend naar uitkijkt. Sinds vandaag kan je op de voor de gelegenheid uit de grond gestampte website uw ticketjes in de wacht slepen voor een luttele 30 euro. Wat je voor die prijs kan verwachten lees je op exact diezelfde website!


Flemish Food Fest - allen daarheen

Ze waren niet met weinig, de mensen die eens aardig gevloekt hebben toen bleek dat de schaarse ticketjes voor het Gelinaz luik van Flemish Food Fest zo'n 600 € en meer zouden kosten. Als gerespecteerde topkoks vanuit de vier windstreken zich exclusief als fuck komen wagen aan een gerecht van onze Cauderlier - mijn favoriete boek is nog steeds zijn Spaarzame Keukenboek - dan hangt daar nu eenmaal een prijskaartje aan.

Tenzij ik tot het selecte clubje 'foodwriters' zou horen dat aan de dis mag aanschuiven of er zich plots sponsors zouden aanbieden die mijn ticket voor hun rekening nemen - ik neem aan dat u het principe van de onsubtiele knipoog niet onbekend is - zal ik jammer genoeg geen deel uitmaken van deze culinaire ode aan Cauderlier. Jammer, zeer zeker, wat niet wegneemt dat ik met evenveel plezier een dagje op Dok Gent ga rondlopen om te genieten van alles wat wel binnen mijn budget past. Mijn twee ticketjes voor Flemish Food Fest zijn bij deze officieel besteld, ik raad aan dat u dat ook doet voor u het culinaire feestje van het jaar mist!

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...