maandag, april 22, 2013

Neuhaus viert moeder!

Als er iets is waar wij in de glorieuze regio Kempen niet aan mee doen, dan is dat wel Moederkesdag in mei. Moederkesdag, mei, wie bedenkt zoiets? Vijftien augustus of niet, zo simpel is dat. Dus als er dan een pakketje chocolade wordt afgeleverd om diezelfde 'valse' Moederkesdag - of liever diezelfde chocolade - extra in de verf te zetten, dan wil ik dat wel eens met veel plezier weglachen. Mij gaan ze hier niet hebben liggen!

Neuhaus viert moeder

Akkoord, ik heb ze geproefd. Zowel de chocolaatjes met geconfijte citroen als deze met stukjes framboos. Slecht zijn ze zeker niet, maar om nu mijn Kempense ziel te verkopen en een feest te vieren dat er eigenlijk geen is. Nooit! Dat wil dus zeggen dat er hier een doosje chocolaatjes ligt te wacht op iemand die dat echt verdient. Ma, dat ben jij dus. Omdat niets 'ik zie je graag' zegt gelijk een gratis doosje chocolade.

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...