woensdag, augustus 29, 2012

Pukkelpop 2012, het verslag!

Drie dagen pukkelpop, dan durft een mens al eens iets te verteren, maar wat juist? Pintjes, dat is een zekerheid, maar wat eet je zoal op een festival? Ziehier mijn verbruik in enkele foto's. De festivalcatering weet mij alvast te bedanken. Terecht trouwens!

Vietnamese loempia's na een kort bezoek aan de herdenkingszone / Shelter (The Bots). Een must op elk festival. De loempia's bedoel ik daarmee!

Donderdag 16:31 h

Tijd voor een kleine kwaliteitstest. Op zowat elk festival krijg ik bouletten voorgeschoteld met een vrieskoude kern. Ingesneden of niet, ze bakken ze niet lang genoeg. Op Pukkelpop waren ze niet alleen ingesneden, ze waren ook nog eens gehalveerd ook. Of het nu voor of na het bakken was durf ik niet te zeggen, ze waren in ieder geval warm. Extra credits!

Donderdag 18:50 h

Een boulet zonder een frietje? Ik dacht het niet. Tartaar als saus omdat ik wist dat vriendin frietjes zou meepikken. Ja zo is ze wel! Voor een prijsje wil ik volgens jaar wel tartaar maken. Onevenaarbaar!

Donderdag 18:50 h

Chili con Quorn ofte Chili sin Carne, wij waren geïntrigeerd. Eerlijk, als ik een festivalstandje zou hebben zou dat ook met chili zijn. Met en zonder vlees! En met zure room! Een verdienstelijke poging.

Donderdag 21:19 h

Goh ja, een dessertje maakt de maaltijd compleet, niet? Niets mis met een lekkere wafel. Ik herhaal, niets mis met een lekkere wafel.  

Donderdag 22:54 h

Een nieuwe dag, nieuwe dingen om te proeven. Een mexicano met cocktailsaus bijvoorbeeld. Geniaal de persoon die ooit besloten deze vleeshap tussen een broodje te gooien. Ik ben liefhebber! 

Vrijdag 16:47 h

En van falafel zijn we ook niet vies. Deze is van vriendin waar ik uiteraard ook van gesnoept heb. Telt niet hoor ik u denken, ware het niet dat ik er later ook een op heb maar die foto's niet gelukt blijken. En aangezien ik hier toch de baas ben komt ie er wel tussen. Néh!

Vrijdag 17:40 h

Voor ik beter wist was dit mijn festival foodie hoogtepunt. Gelukkig liggen die jaren ver achter mij al durft ik wel eens ten prooi vallen aan jeugdsentiment. Die vierkante dingen, is dat nu vlees of toch maar bordkarton?

Vrijdag 21:42 h

Ne curryworst met mayo dat kan maar een ding betekenen. Ik moet in het bezit zijn geweest van één pintje, een hongertje en één luttel bonnetje. Dan krijg je zoiets ja!

Vrijdag 23:14 h

Bonnetjes bijhalen dus en genieten van bami met  vegetarische loempia's. Loempia's met principes dus!

Vrijdag 23:21 h

Een nieuwe dag en eindelijk overstag gaan voor een frietje met stoofvlees en mayo. Dertig graden of wat op je knikker en dan dit. Niet de beste combinatie maar wel lekker.

Zaterdag 16:25 h

Slotconclusie. Ik kan makkelijk zonder eten tot een uur of half vijf maar dan begint het te knagen. En op zaterdagavond vergeet ik verder foto's te nemen. Het zij zo. Ooh, er waren ook groepkes en sommigen daarvan waren goed!

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...