woensdag, juli 04, 2012

Jack Link's Beef Jerky - Air Bullriding Championship

Geef mij een pan in mijn handen en de kans ik groot dat ik er of iets in bak, dan wel denkbeeldige gitaar op speel. Rocker ik, dat zal wel zijn. Een wedstrijdje luchtgitaar, ik draai er mijn hand niet voor om al blijkt dat   het ondertussen wel hopeloos passé te zijn? Snel een nieuwe hype...

Air Bullriding Championship

En jawel, die nieuwe hype is zowaar - hou je even vast - op een wilde stier rijden. Zonder stier! Dat laatste is niet direct een slechte zet, want die agressieve joekels durven nogal eens tekeer gaan zoals uit onderstaand uit historisch oogpunt 100 % representatief plaatje mag blijken. Play with the bull, ride the horns indeed!

Hardcore Bullriding

Initiatiefnemer van deze licht van de pot gerukte imaginaire funsport is Jack Link's, een merk van Beef Jerky en dat laatste is in het redneckgedeelte van 'Humericeh' zo mogelijk nog populairder dan ruiten hemdjes en foute cowboybotten. Om maar te zeggen, heel populair snoepgoed en ideaal om vegetariërs de kast op te jagen. 

Jack Link's Beef Jerky

Een 'hobby' waarvoor je absoluut niets moet kunnen en toch wereldkampioen kunt worden, dat klinkt verleidelijk. Eeuwige roem, hitsige cowboygrieten en 3000 € zijn uw deel bij winst en dat zou zelfs voldoende moeten zijn om u aan het airbullriden tekrijgen! Alle info kan je vinden op de website Airbullriding! Een zetje nodig om aan het oefenen te slaan? Misschien helpt deze video je wel op weg.

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...