woensdag, september 07, 2011

Wijnkelder iemand?

Ooit heb ik het geluk gehad een flink uit de kluiten gewassen wijnklimaatkast te mogen winnen. Inclusief 266 verschillende flessen wijn! Met een wedstrijd van De Morgen was dat! Een mooie prijs dat kan je wel raden, en dankzij het ruime aanbod aan wijntjes kon ik vriend en vijand steeds verrassen met een flesje. Gewikt, gewogen en afgemeten... de wijnklimaatkast kon helaas niet blijven, en vond voor een prikje een nieuwe eigenaar. Mochten we ooit nog eens verbouwen, of godbetert zelfs bouwen, dan wil ik wel een subtiel wijnkeldertje. Zoals op onderstaande foto misschien!

Een gigantische spiraaltrap, een glazen deur en dat in het midden van de keuken! Subtiel is het niet, maar zonder twijfel de coolste wijnkelder die ik al gezien heb. Nuja, eigenlijk heb ik mezelf enkel nog maar een keertje mogen verliezen in de wijnkelder van Comme Chez Soi. Onder begeleiding weliswaar. In ieder geval nog snel even een plannetje meegeven voor diegenen die er thuis direct willen invliegen. Jeeves, mijn spade por favor!

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...