zaterdag, april 30, 2011

SoyJoy, revisited

Van de verschillende repen SoyJoy die ik van de Insiders gekregen had bleef er nog eentje eenzaam over. En in tegenstelling tot de andere was ik niet van plan deze met appelsmaak uit te delen. Het leek me wel aardig om de reep een beetje te opwaarderen. Of althans een poging te doen.

Eigenlijk ben ik te lui om dat deftig aan te pakken. Oh, in mijn hoofd zijn er wel vage ideeën die, indien met de nodige kundigheid uitgevoerd, potentieel tot een deftig resultaat kunnen leiden. Het uitsteken van die reep is geen probleem, de appels met de gevreesde mandoline snijden evenmin. Maar dan slaat de verveling al halvelings toe. Het is te zeggen, dan moet het vooruit gaan. Appels uitsteken en besprenkelen met citroensap, de rest van de reep verkruimelen, quenelletje ijs pakken alles in sneltreinvaart. Alles in mij zegt dat ik de chocoladesaus moet negeren, maar om een of andere manier belanden er totaal zonder reden dan toch van die druppels op dat bordje. Hoe onnozel.



Frisse stukjes appel, SoyJoy reepje en ijs... lang geen slechte combinatie. Toch jammer van de chocoladesaus.

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...