vrijdag, januari 09, 2009

De lekkerste chef poll

Het was alweer een tijdje geleden dat ik hier nog eens een poll op poten heb gezet. Onder de noemer “Lekkerste Chef” kan u in de rechterkolom een bolletje zwart maken bij de chef waar je je voeten wel eens onder de tafel wil gaan schuiven om je buik rond te eten. Ik koos willekeurig enkele sterren- en televisiechefs zonder daar al te lang bij na te denken. Gezien je mij bezwaarlijk een kok kan noemen, laat staan chef, kom ik niet in het rijtje voor.

Een stem op
coolinary.be uitbrengen kan dan weer wel, kwestie van een paar plaatsjes hoger te klimmen in de foodrank lijst. Indien je mij zeer genegen bent mag u dit zelfs maandelijks doen. Alles boven 8,5 op tien vind ik aanvaardbaar en eeuwige dank zal de uwe zijn. Gewoon op het “stem favoriete foodblog” icoontje rechts klikken.

4 opmerkingen:

Sarah zei

ik had meer aan eeuwige dRank gedacht :)

Sid Frisjes zei

Allez hup, ik heb nog een halve wijnklimaatkast staan dus een fleske zal er nog wel eens afkunnen.

E. Stilker zei

Bij Nigella zou ik wel wat meer willen doen van mijn voeten onder tafel te schuiven ... Maar heb dan toch gekozen voor Heston. Vermits dat dat het minst waarschijnlijke is dat dat ooit gaat lukken ... (zie ben nog zeer hoopvol over Nigella :-)

Sid Frisjes zei

Heston lijkt dan ook nog nen hele toffe te zijn ook... Die had maandag gerust wat langer mogen vertellen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...