dinsdag, mei 13, 2008

Uw stem is bepalend...

... en niet enkel voor de duellerende restaurants MatizzE en Exquisa maar ook voor Coolinary.

Wil je dat MatizzE doorgaat naar de finale sms dan "antwerpen" naar 3274.
Wil je dat Exquisa doorgaat naar de finale sms dan "hasselt" naar 3274.

Ben je echter die stemrondes van Mijn Restaurant beu en spring je liever niet zo kwistig om met het versturen van sms'jes... (dalende koopkracht, je weet wel) Dan kan je altijd nog eens op FoodShoot gaan piepen en op de poll laten weten hoe jullie de foto's vinden.

Of je kan surfen naar www.lacremedelacreme.be en geheel onbaatzuchtig stemmen op het gratingerecht van het vriendelijke gezicht achter Coolinary en FoodShoot, met name mezelf, Sid Frisjes / Yves Van De Ven. Ik heb het spelletje daar sluw gespeeld en niet het allersterkste gratingerecht ingediend. Kwestie van te laten zien dat ik die workshop van Wout Bru echt kan gebruiken. Alvast bedankt voor uw stem. Als je later nog eens komt eten zal je er alleen maar beter van worden.

2 opmerkingen:

Ruben zei

Gratin van de bloggers staat momenteel nog niet online.

Valt er een flesje wijn te verdienen als wij jou tot winnaar gestemd kunnen krijgen? ;)

saartje zei

voila... juist wat ik ging zeggen: dan wil je stemmen, en dan kan je nog niet...

Maar terugkomen doe ik zeker, dus die stem krijg je nog!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...