dinsdag, april 08, 2008

Win Win Win

Sinds ik een wijnklimaatkast gewonnen heb via kwaliteitskrant De Morgen en wijnbeurs Megavino ben ik een heleboel vrienden rijker maar vooral een graag geziene gast (denk ik toch) wegens altijd netjes een flesje wijn bij. De kans dat je een dergelijke wedstrijd wint is natuurlijk nihil maar kijk, soms lukt het dan toch.

Reden te meer om mee te spelen met de wedstrijd die
Elle Eten organiseert want de inzet is een reisje voor twee personen naar Australië. Onder het mom “wijnreis” win je niet enkel een bezoek aan het bekende wijnhuis Jacob’s Creek, nee, Sydney, Melbourne, Kangaroo Island, Ayers Rock en een kampeersafari krijg je er gratis bij.

Een reisje voor 2 personen richting downunder ter waarde van maar liefst 7.500 € , dat is lang niet mis. Je kunt het mij dan ook niet kwalijk nemen dat ik zelf ook mijn kansje waag. Gezien ik er alles voor over heb om de lezers op deze blog te vriend te houden mag je zelfs mee als ik win, uiteraard op voorwaarde dat ik mee mag als jullie winnen, dat spreekt voor zich. Kunnen we dat dan zo afspreken?

Doorklikken blijkt wel eens het zwakke broertje te zijn van de internetgebruiker dus maken we het jullie extra makkelijk. Het deelnameformulier voor deze wedstrijd kan je
hier vinden, met de groeten van Skippy.

1 opmerking:

Anoniem zei

Misschien nog even meegeven dat het juiste antwoord B. Melbourne is! :-)
Bedankt voor de tip!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...