woensdag, maart 19, 2008

Tia toch!

Wat kan ik me toch mateloos ergeren aan sportlui die om den brode reclame maken voor fastfoodketens. Strak trainingsschema, geen grammeke vet en dan een all you can eat buffet aanprijzen met een smile van hier tot ginder? Ik kan er met mijn verstand niet bij. Het zal uiteraard haar gemoed sussen dat ze deze week te zien was op de kijkbuis terwijl ze het nieuwste slaatje van Pizza Hut aanprees, maar toch. Voor iemand die zo hoog kan springen vind ik dit een redelijke misstap.

Wie zou u graag reclame zien maken?

Justine Henin als model voor Marie Jo?
Koningin Fabiola als jonge moeder in een Olvarit spotje?
Of toch maar Danny Mommens voor Colgate?

2 opmerkingen:

Sarah zei

ehm is dat niet Olvarit?

anywya, zo'n smile van hier tot ginder vind ik niet dat ze heeft, toch? ze zit precies heel de tijd te denken my god my god wat doe ik hier!

Sid Frisjes zei

Aangepast.

Ik denk dat ze haar disgenoten gewoon niet zo tof vindt.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...