vrijdag, maart 21, 2008

Evy Gruyaert

Een dagje verlof, om eerlijk te zijn ben ik er wel fan van. Uitslapen, de krant lezen en de televisie staat aan als achtergrondruis. Alles beter dan de regen die tegen het raam plenst. Een artikel lezen over 25 jaar Studio Brussel terwijl radio Donna het beeldscherm siert, zelfs dat moet kunnen op een dagje verlof.



Geen idee wie op het idee gekomen is om radio op televisie uit te zenden. Ik vraag me dan ook af wie daar naar kijkt, mezelf op een verlofdag niet meegetelt. Soms loont dat kijken ook de moeite. Zo kreeg ik deze ochtend te zien hoe de, geef toe, bevallige presentatrice Evy Gruyaert met een glibberig blauw goedje werd ingesmeerd zodat men van haar hoofd een mal kon maken.

Even later stond la Gruyaert (in bikini ) in Antwerpen bij Chocolatier Goossens alwaar ze zonder enige schroom plaats nam op een tafeltje om zich te laten insmeren met chocolade. Een aardig stukje radio dacht ik zo bij mezelf.

Het resultaat, een chocolade versie van Evy Gruyaert, kan je nu winnen door het gewicht van deze chocolade deerne (in gram) per sms door te sturen naar het nummer 3233.

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...