dinsdag, januari 31, 2017

Tournée Minérale, je doet toch ook mee?

Morgen is het zover, dan start Tournée Minérale en ondergetekende doet voor de gelegenheid ook mee. Een maand lang zal ik geen alcohol drinken en ik weet nu reeds dat dit een fluitje van een cent zal zijn. Een vluchtig blik in m'n archief leert me dat ik dat in  2010 ook een keertje heb gedaan.

 

 

Wat zeven jaar geleden geen probleem was, een maand geen alcohol nuttigen, mag dat ook deze maand niet zijn. Meer zelfs, ik ben vorige week stiekem al begonnen. Een beetje training kan nooit kwaad denk ik dan. En een maand geen alchol drinken, dat biedt niets dan voordelen. Want een maand zonder, is een maand gezonder! De voordelen dus:
 
 
- Beter slapen
- Meer energie
- Gewichtsverlies
- Stralende huid
- Geld besparen
- Geen nare katers
- ...
 
Mocht je jezelf nog niet hebben ingeschreven, ik zou het nog snel doen. Sluit je aan bij de + 90.000 mensen die je zijn voorgegaan. Duwtje in de rug nodig? Februari is nog altijd de kortste maand.
 

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...