vrijdag, november 20, 2015

Kookboek, Croque a day

Kwam ik vroeger een boekenwinkel buiten, dan had ik steevast een karrenvracht kookboeken onder de arm. Tijden veranderen, iets wat een danig kreunend boekenrek alleen maar kan toejuichen. Af en toe bots ik wel nog op een pareltje dat ik niet kan laten liggen, zoals dat met Croque a day het geval was.
 
 
Croques, ik ben er wel fan van. Kaas, hesp en een krokant gegrilde boterham,.. meer moet dat niet zijn. Maar het mag uiteaard wel en dan zit je met Croque a day helemaal goed. Auteurs van het boek Nico Corbesier en Andy De Brouwer, u kent deze foodfreaks ongetwijfeld als de uitbaters van restaurant Les Elleveurs in Halle, pakken uit met 39 eigenzinnige recepten, voorzien van prachtige foto's.
 
Recepten, foto's, tips... check! Krijg je er gratis en voor niets bij, een pak heerlijke woordspelingen die mij alvast meermaals deden lachen. Wat dacht je van 'Croque 'n Roll', 'Croque Sportif', 'Hitchcroque' of 'Croque au Dille'? Zalig toch! Momenteel heb ik trouwens gigantisch veel zin in een 'Croque Décomposé', een 'Appetite for Deconstruction' met andere woorden.
 

Croque a day, 19,99 €
ISBN 9789022332184
Uitgegeven door Manteau

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...