vrijdag, april 24, 2015

Win een doos chocolade uit de Neuhaus lentecollectie!

Je zou ze van plat opportunisme kunnen beschuldigen maar niets is minder waar, de vrienden van Neuhaus waren er al redelijk snel na mijn post over hun paascollectie bij om me ook hun lentecollectie te laten proeven. Eerlijk, als er iets is waar je me de weken na pasen geen plezier mee kunt doen, dan wel chocolade.
 
Een doosje uit de collectie weggeven op Coolinary dan maar, iets wat 'mijn lezers' dubbel en dik verdienen omdat ze deze culinair geïnspireerde onzin al tien jaar als zoete koek slikken. Dat wedstrijdje, dat zou ik na mijn tripje Parijs wel even organiseren. And then the internet broke...
 
 
 
Je moet het ze nageven, Neuhaus' interpretatie van mijn vakantiefoto was één van de beter uitgevoerde photoshops. Zo kom ik toch nog tot aan het topje van de Eiffeltoren, mocht dat al de bedoeling geweest zijn.
 
Een geschenkverpakking chocolade winnen dus, daarin 16 overheerlijke pralines met de fijnste smaakcombinaties. Wat dacht u bijvoorbeeld van 'ananas / szechuanpeper', 'framboos / rozenblad', 'violet / merengue' of 'groene thee / limoengras'?
 
Winnen is makkelijk, een simpele reactie op de facebookpagina van Coolinary waar dit bericht gedeeld wordt is voldoende. Of had u echt gedacht dat ik jullie nog meer Eiffeltorens zou laten bewerken? Die heb ik nu wel even genoeg gezien.
 



Laten we zeggen dat u tot woensdagavond de tijd heeft om een al dan niet humoristische poging te wagen om gratis chocolade in huis te halen. Daarna pikt een onschuldige hand - niet de mijne, die heeft directiestoornissen - een winnaar uit de verschillende inzendingen.

1 opmerking:

veerle zei

Mag ik mezelf ook hier kandidaat stellen voor al dat lekkers? Heb nl geen FB-account ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...