donderdag, juli 17, 2014

Inspector Gadget - Traveling Sushi Bag Cover


Twee weken geleden bij aankomst op de luchthaven van Chania was het zover. Welgemikt plukte ik een koffer van de bagageband in de veronderstelling dat het de onze was. Om zeker te zijn ritste ik ze nog even open om vast te stellen dat het lang niet de onze was. Dezelfde koffer, andere inhoud... kan gebeuren.
 
Zelf ben ik niet de man van de 'nametags' om dergelijke vergissingen te voorkomen. Nee, doe mij maar de 'Traveling Sushi Bag Cover' - een hebbeding waarvan de naam de ladig volledig dekt - die exclusief bij Omise Parco in de Narita luchthaven van Tokyo te verkrijgen zijn. 

Traveling Sushi Bag Cover
 
De Traveling Sushi Bag Cover is een uit nylon vervaardigd kleinood dat je baggage tegen vuil en water beschermt en er op de koop toe nog eens super cool uit ziet. Reuze sushi, wie is daar nu niet zot van? Van links naar rechts en met de klok mee: 'Tamago Nigiri', 'Ebi Nigiri', 'Sake Nigiri' en 'Toro Nigiri'. 
 
Traveling Sushi Bag Cover

Nu het dan toch vakantie is, tijd voor een kleine oproep. Mocht iemand één van de volgende richting Tokyo afzakken, dan kunt u mij altijd een plezier doen met zo'n sushi suitcase cover. De 'Tamago Nigiri' zoals afgebeeld op onderstaande foto bijvoorbeeld., daar heb ik geen enkel probleem mee.

Traveling Sushi Bag Cover


Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...