dinsdag, augustus 27, 2013

Spa Sparkling Lunch

Er mogen dan wel een pak mensen rondlopen die op regelmatige basis een broodje uit de snackbar verorberen, ik ben ongetwijfeld de ongekroonde koning van de saaie broodjes. Geen jaren, maar decennia. Van de zelfgesmeerde broodjes kaas in de zaak van mijn vader tijdens mijn jeugdjaren, de broodjes tonijn pikant toen ik op kot zat, tot het inspiratieloze handjevol waaruit ik nu op regelmatige basis voor mijn lunchbreak weet te kiezen. Niet direct iets om als foodie trots op te zijn maar toch, ongekroonde koning, dat klinkt wel lekker. Langs de andere kant is een troonsafstand behoorlijk hip tegenwoordig en wordt het misschien wel tijd om die duffe broodjes voor eens en voor altijd af te zweren.



Presenting de Spa Sparkling Lunch, eentje* die je voor jezelf en 29 van je collega's in de wacht kunt slepen. Petanque, zomerse muziekjes, tafelvoetbal, een gigantische Airstreamer, water (quoi), een zomerse setting, straattheater, volksspelen... noem maar op. Om maar te zeggen dat het geen saaie lunch gaat zijn. U had al lang op de link moeten klikken om je kans te wagen.

* Flink uit de kluiten gewassen American Footballplayers niet inbegrepen.




Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...