woensdag, juni 05, 2013

Twix Peanut Butter

Vorig jaar rond deze tijd hing ik ergens in de States rond voor een fikse rondrit doorheen California, Arizona, Utah en Nevada. Supermarkten en tankstations, dat waren toch telkens kleine hoogtepunten, gewoon de variaties op gekende producten en het enorme aanbod tout court. Als bij toeval liep ik vorige week op het 'USA' rek in de lokale Carrefour en tot mijn vreugde zag ik daar onderstaande verpakkingen liggen.

Skittles & Twix PB

Bij een random tankstation tussen San Diego en Palm Springs kreeg ik van de bediende een welgemeende proficiat omdat ik de gewone 'Skittles' kocht uit het enorme gamma. "Those are my favourites too" gaf ze nog mee, terwijl ik nog in de winkel gretig het pakje open maakte. Mocht ik dat nu elke dag eten zou ik ook variëren, maar voor een eerste keer moet het niet gekker worden.

De 'Twix' dan, een klassieker onder de chocolade repen. Zo klassiek dat een pak mensen allicht vergeten zijn dat die dubbele reep vroeger gewoon 'Raider' heette. Twix Ice Cream, check! Twix White Chocolate, check! Twix Dark Chocolate, check! En aan dat rijtje kan ik nu ook de Twix PB toevoegen. Niet dat ik een grote fan ben van 'peanut butter', het gaat om het lijstje. U begrijpt dat ik die dingen niet in het rek kan laten liggen.

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...