vrijdag, juni 21, 2013

Over Blowjob Breakfasts en poepsnoepjes...

'Tinternet', is er iets dat jullie niet verkopen? Zo netjes en liefelijk de echte wereld, zo verdorven de krochten van het wereldwijde web. Of lopen beide werelden een beetje door elkaar? In ieder geval, ik was toch een beetje van mijn melk bij een recent rondje wandelen op de informatiesnelweg.
 
Speciale mallen om je eitjes in de vorm van een hartje te bakken, daar trek ik de grens. En dan enkel voor puisterige pubers die daarmee denken een lief binnen te doen. Blijkt dat er ook 'adult vormpjes' te koop zijn. Voor de liefhebbers van 'een flinke portie' in de ochtend! 'Rude Shaped Egg Fryer' moet dat spel heten... een belachelijke naam voor iets dat door het leven zou kunnen gaan als Blowjob Breakfast. Dringend mijn sporen verdienen in de sector van de betere woordspeling. Te koop, hier!


Blowjob Breakfast

En ach, als we de grenzen van het fatsoen kinderlijk overschrijden met een luttele teennagel, dan kunnen we er maar beter volledig over gaan. Het is vrijdag en er lezen geen kindjes mee, dan kan er niemand een bezwaar hebben tegen een eetbare anus, wel? De mensen achter Edible Anus, ze zouden ze een proces moeten aandoen. Niet dat hun 'poepsnoepje' - yep, did it again - mij op enige manier shockeert, maar onder Engelse vlag Belgische chocolade verkopen... een regelrechte schande is dat.
 
Zou er een markt zijn voor dergelijke snoepjes vraag ik mij af. Razend benieuwd wie dergelijke dingen in huis haalt. Rest natuurlijk de vraag of deze mensen open staan voor suggesties. Ik ben nogal fan van aardbeien met chocolade, misschien dat een 'aambei' variant wel een optie kan zijn. Uitbrengen en doorverkopen aan Kinder Surprise denk ik dan!


Een poepsnoepje

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...