zondag, oktober 07, 2012

Foodie pretpakket

"Liefste Foodie, wij zien u dolgraag en laat dat reden genoeg zijn om je te overladen met een doos vol mondplezier. Maak er iets lekkers van!"  Er stond uiteindelijk iets anders op het kaartje, maar ik ben er ongeveer zeker van dat mijn verzinseltje de lading ongeveer helemaal dekt. Trouwens liefste afzender, ik zie u ook graag, de doos mondplezier zelfs nog liever!

Allerlei lekkers

Als het op ingeblikte zaken aankomt zijn de producten van Cocagne een van mijn favorietjes. Niet direct de sardientjes en makreel in onderstaande sober blauwe blikjes, maar wel hun fel oranje, groene en kleine rode blikjes vind ik heel mooi vormgegeven. Ja, hier vis ik nu wel een tikkeltje achter het net maar soit, die in de blauwe blikjes zijn uiteindelijk ook wel lekker. 

Cocagne, sardientjes en makreel

Staat deze week zonder enige twijfel op het weekmenu, pasta, risotto en iets met visjes! Met dank aan de gulle schenker.

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...