vrijdag, september 14, 2012

Vitamin Water, a life saver

Vitamin Water, de ontdekking van het jaar. Om maar te zeggen dat deze foodblogger niet noodzakelijk altijd mee is met het nieuwte van het nieuwste, anders had ik er enkele jaren geleden al over geschreven. Er was zelfs een roadtrip van twee weken in het zuidwesten van de States voor nodig en zonder Vitamin Water hadden we die ongetwijfeld nooit tot een goed einde gebracht. Ik bedoel maar, Death Valley - nu ook officieel het warmste punt op deze aardkloot - bezoeken om 12 uur 's middags na een autorit van een uur of vijf? Waar zat ons verstand!

En hoe uitnodigend de cooler met pintjes in de koffer van de auto er ook uitzag, de routine aan een tankstation was quasi steeds hetzelfde. Drinken kopen voor de auto en drinken voor ons. Vitamin Water en een ongemeen luide flard muziek van pakweg Five Finger Death Punch, een ideale combinatie voor een roadtrip. De biertjes waren voor aan het zwembad!

Vitamin Water pret pakket

In Belgïe moeten we het voorlopig doen met 4 smaken, 'essential, multi-v, d-fence, en xxx', maar in de States zitten ze al aan 15 verschillende smaken. Dat wil dus ook zeggen 15 verschillende tekstjes achteraan op het flesje. Om eerlijk te zijn vond ik die in de US net dat tikkeltje grappiger dan hun Nederlandstalige tegenhangers. Al hebben ze met de 'xxx' wel hun best gedaan om ook hier stout uit de hoek te komen.

Laten we zeggen dat als die andere 11 smaken er hier ook door komen, ik gerust mijn meest witzige pen tevoorschijn wil toveren om een spitsvondigheidje af te leveren. Het minste wat ik kan doen voor een drankje dat ter hoogte van Badwater, Death Valley onze zieltjes heeft gered. Bedankt daarvoor!

Verhaaltjes op het flesje, bijna altijd grappig

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...