donderdag, maart 01, 2012

Balade taart van Patissier Ducobu - de winnaars!


Goed een week geleden mocht ik ter ere van de 25-jarig bestaan van Balade genieten van hun sublieme verjaardagstaart van de hand van de gerenommeerde patissier Ducobu. En wat meer was, via coolinary mocht ik ook nog eens drie van deze meesterwerkjes cadeau doen.

Uit de verschillende reacties en mailtjes die ik mocht ontvangen - het omkopen viel me trouwens dik tegen - heeft een onschuldige hand (een in de straat voetballend buurjongentje) gisteren drie namen getrokken. Het is te zeggen, vier namen. Eén persoon was zo slim geweest zowel via de commentbox als per mail te reageren en beide inzendingen kwamen als eerste uit de bus. Tromgeroffel..........


Patissier Ducobu en zijn Balade taart

Proficiat Nele P,  Doornroosje en Jan C. Jullie winnen een fikse taart. Zij die naast de boot vallen kunnen op de site van Balade alsnog hun kans wagen. En wie weet valt er op coolinary in de toekomst nog meer te rapen.

3 opmerkingen:

Doornroosje zei

Joepie! En vooral: bedankt voetballend buurjongetje! Wanneer en hoe wordt dit heerlijke kunstwerk geleverd? Kwestie van mijn smaakpapillen al wat voor te bereiden!

Sid Frisjes zei

Dat vraag ik even na bij het organiserend reclamebureau.

Nele P. zei

Jeuj! Alvast bedankt!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...