vrijdag, september 30, 2011

Jong Keukengeweld

Met bijna 34 jaren op de teller kan ik het alleen maar jammer vinden dat ik niet in aanmerking kom om te genieten van de door Vlaanderen Lekker Land op poten gezette actie 'Jong Keukengeweld'. De actie laat jongeren kennis maken met de Vlaamse topgastronomie. Van 1 oktober tot en met 15 november bieden 48 jonge topchefs jongeren van 18 tot en met 30 jaar een gastronomisch driegangenmenu aan voor € 45, wijnen en/of bieren en waters inbegrepen.

Vlaanderen telt immers een zeer getalenteerde generatie jonge topkoks die de Vlaamse eetcultuur doet bruisen van vakmanschap, innovatie en kwaliteit. Met Jong Keukengeweld zet Vlaanderen Lekker Land het jong aanstormend talent op vlak van topgastronomie in de kijker. De deelnemers werden zorgvuldig geselecteerd en gescreend door een professionele jury, onder leiding van culinair adviseur Jan Buytaert.

Bij enkele van de chefs mochten wij de benen reeds onder tafel schuiven, ik kan je dan ook garanderen dat je waar voor je geld krijgt. De menu's en portfolio's van de jonge chefs kan je op op www.vlaanderenlekkerland.be bekijken, een overzichtje per provincie vind je hier. Reserveer snel je plaatsje bij je favoriet zou ik zeggen! Misschien mezelf nog eens scheren, m'n sneakers aantrekken en doen alsof ik 29 ben. Ik denk dat ik er mee weg kom!

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...