dinsdag, september 28, 2010

Een diner voor twee bij L'Air du Temps

Onlangs, en meerbepaald van 1 juli tot 31 augustus, liep er op Grijze Garnaal Blog een wedstrijd waarbij je een diner voor 2 personen kon winnen in een sterrenrestaurant. Niet van de poes dus. Vorig jaar in december liep ik na een spannende kookfinale nipt nog een weekendje Zeeland mis, deze keer was het wel raak.

Het receptje dat ik op de valreep (lees: 27 augustus) inzond, werd door een vakjury als één van de winnaars uitgekozen. Vriendin en ik mogen nu grote sier gaan maken in een restaurant naar keuze. Het is te zeggen, naar een opgelegd restaurant naar keuze. Bij het inzenden van je recept moest je namelijk je persoonlijke top drie uit een lijstje doorgeven. Mijn voorkeur ging niet geheel onterecht uit naar Oud Sluis***, l’Air du Temps** en Hof Van Cleve ***, en dankzij mijn ‘Aziatisch gekruide mininoedelnestjes met grijze garnaal’ mag ik weldra bij Sang Hoon van L’Air du Temps gaan dineren. Als dat geen chanceke is!

7 opmerkingen:

Unknown zei

Gefeliciteerd! En alweer de eerste prijs naar Belgie. Vorig jaar was het Fons Nicolay, nietwaar?

Sid Frisjes zei

Vorig jaar was het Fons ja. Die heeft net zijn weekend Zeeland achter de rug, en er een mooie repo op z'n site van geplaatst.

Bij deze wedstrijd waren er wel meer winnaars dacht ik.

catweazle zei

die vriendin van u is het kotsbeu om overal maar te gaan eten. pick me.

Sid Frisjes zei

Zo erg vindt ze dat niet hoor. Had jij mij nu meegenomen naar De Koopvaardij, dan was dat een andere zaak geweest :-)

Sarah zei

meestal is het 'geluk in het spel, ongeluk in de liefde', maar dat klopt ook al niet. Sjansaar!

Sid Frisjes zei

Geluk moet ge afdwingen! En dat ik hier niks lees over lelijke mensen begot.

Luigi Il Gambèro zei

Laat het smaken!

Groetjes
Luigi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...