donderdag, februari 26, 2009

Mijn Restaurant 2009 - de start is in zicht

Volgende dinsdag is het weer zover. VTM kan zijn paradepaardje “Mijn Restaurant” weer van stal halen, iets wat geheid weer een kijkcijferkanon zal blijken te zijn. In de eerste aflevering zullen we allicht een voorstelling van de kandidaten, panden en steden krijgen. Coolinary zet alvast alles nog eens op een rijtje:

* Turnhout – het koppel Chris (32) en Wendy (31)
* Diest – de zussen Rebekka (25) en Deborah (32)
* Sint-Niklaas - broer en zus Ben (40+) en Dominique (40+)
* Sint-Truiden – beste vrienden Ann (27) en Tom (26)
* Kortrijk – het koppel Claudio (25) en Gaëlle (20)

Flashback naar de vorige reeks: De uiteindelijke winnaars, Jelle & Micheline, hadden het onzalige idee om hun restaurant “Mijn Ma en Ik” te noemen. Gelukkig kon men hen op andere ideeën brengen en werd het d’Hoogeschool, een verwijzing naar het plein waar ze gevestigd zijn.

In dat opzicht zijn ze de kandidaten Chris en Wendy in Turnhout alvast goed bezig. Hun restaurant, de voormalige arbeidsrechtbank, zou wel eens onder de naam ’t Gerecht kunnen opstarten. En waarom denk ik dat? Gisteren een personeelsadvertentie gezien in een lokaal blaadje waarin het weldra te openen restaurant ’t Gerecht op zoek was naar geschikt keuken- en zaalpersoneel. Geïnteresseerden kunnen bellen naar het nummer 0488/28 56 67. Dinsdag zal blijken of deze overduidelijke theorie klopt of ontsproten is aan het brein van deze wannabe Sherlock Holmes.

11 opmerkingen:

Sylvie zei

Nice work, Sherlock!

Sid Frisjes zei

En dan is de vraag wat ik in die personeelsadvertenties zit te doen... :-)

Sylvie zei

Ik zou het niet weten! Is er dan toch een gedroomdere job dan bij FCF te werken? Wie had dat gedacht? (merk de sarcastische toon)

Anoniem zei

ik weet het wel. Sid is een beetje mediageil. :o)

Anoniem zei

In 't geval dat je vermoeden juist zou blijken te zijn, weet ik wel al wie de prijs zal winnen voor origineelste restaurantsnaam :-)!

Sid Frisjes zei

* Mr Wonder... Sid is slechts een tikkeltje mediageil. Hij wil anders wel een dagje in de week in een of ander restaurant staan.

* Mii... ja die woordspelingen gaan er in als zoete koek. 't was dat of een aardappel, kunstenaar of rode groente.

Anoniem zei

wanneer gaan we er eten? Ik kijk wel even uit mijn zolderaampje om te kijken of het er druk is.

Sarah zei

ge kunt in tussentijd ook altijd bij Het Gerecht in Antwerpen, schuin over het oude justitiepaleis ;)

enne.. Sid: keukenpersoneel, een carrière lonkt!

Anoniem zei

menu opgevraagd vorige week en vandaag aangekregen; het is er vrij prijzig

Sid Frisjes zei

@ anoniem

je mag die wel eens doormailen naar sidfrisjes@gmail.com (hun e-mail- mag je er gelijk bijsteken.

Muchas gracias

Anoniem zei

wij hadden gereserveerd maar hebben na de aflevering van deze week geannuleerd; menu is vrij prijzig en dan kans lopen dat het eten tegenvalt willen we niet; de kerel kookt al vijftien jaar en viel deze week serieus door de mand; we willen er later geen spijt van krijgen teveel te hebben betaald voor slecht eten; misschien een andere keer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...