woensdag, december 24, 2008

Prettige feestdagen

Prettige feestdagen, verlengde weekends... je zou voor minder vergeten te bloggen. En toch! In Amsterdam eindelijk de S-XL cakevorm van Konstantin Slawinski op de kop kunnen tikken en dat wou ik nog even delen. Verkopers in hippe winkels in Antwerpen, New York, Barcelona, Tilburg en god weet waar keken me steeds onbegrijpend aan toen ik over de cakevorm begon maar bij Duikelman hadden ze hem dus wel. Dolletjes! Een kerstcadeautje voor jezelf kopen, daar is niks mis mee denk ik dan.

4 opmerkingen:

joris zei

En hoe was het voor de rest in A'dam? Hartstikke leuk?

E. Stilker zei

Ik heb mezelf een oester schoen gekocht (sabot huitre). Een houten blokje waar je de oester in klem zet en ze dus gemakkelijker kan openen. Verder hoop ik op een ijskreemmachien, en anders koop ik zelf die Sorbetiere op de 2de Kerstdag wanneer de Boxing Day Sale hier volop van start gaat. Happpy cooking!

Anoniem zei

Prettige feestdagen!
Wordt er dan ook zo'n cake gebakken voor feestmaaltijd?

Sid Frisjes zei

Iedereen natuurlijk ook prettige feestdagen toegewenst...

1/ Amsterdam was hardstikke lekker... veel gewandeld ook.

2/ Oesterschoen is altijd gemakkelijk. Dat verminderd het risico op polsblessures toch aanzienlijk.

3/ Cake is voor later,... als we wat meer tijd hebben.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...