woensdag, november 19, 2008

LeuvenKooktKunst

Lekkere initiatieven, ik ben er wel fan van. En dan bedoel ik niet women's beach volley op de Olympische Spelen maar wel de dingen die je kan gaan doen die kaderen in de week van de smaak. Akkoord, die week is bijna voorbij en je kan wel zeggen dat ik mijn taak als informatief culinair kanaal eigenlijk niet goed gedaan heb maar hey... willen we echt zover gaan? Om het goed te maken snel een tip.

LeuvenKooktKunst: In 12 Leuvense toprestaurants kan je een voordelige menu gaan eten en als leuk extraatje krijg je een kunstwerkje mee naar huis. Meer bepaald een koffietas en onderzetter waarop niemand minder dan Ever Meulen (Humo iemand?) is loos gegaan.





Zij die tijdig hun Fortisaandelen verpast hebben, we noemen geen namen Mireille, kunnen een restaurantje of 6 doen en sparen zo een mooi koffieservies bij elkaar. Zij die slechts één restaurant bezoeken hebben er twaalf om uit te kiezen.

* d'Hoogeschool is er voor de liefhebbers van "Mijn Restaurant" en paling in't groen.


* Luzine is er dan weer voor de Canvaskijker en fans van Jeroen Meus.


* Wie dan weer echt lekker wil eten kunnen we restaurant Trente aanraden. Een maand geleden bracht ik een blitzbezoekje (binnen, handje schudden, even de keuken in, buiten) aan de zaak met een vriend van mij en eigenlijk heb ik nog altijd spijt dat we er toen 's avonds niet gaan eten zijn. De foto's van de gerechten daar doen me ook nu weer watertanden. Zaterdag, lunch, Trente, iemand?

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...