vrijdag, juni 06, 2008

Win een workshop met Wout Bru * updated

Het is te zeggen, met jullie hulp kan ik een kookworkshop winnen met Wout Bru. Wat je daarvoor moet doen is simpel.

Surf naar http://www.lacremedelacreme.be/, klik op "gratin van de bloggers" en stem vervolgens op mij. Voor diegenen die per toeval niet weten wie er achter Sid Frisjes schuil gaat, Yves is de naam en mijn gezicht staat verborgen achter een glas van De Koninck. Normaal gezien kan je per IP adres slechts een keer stemmen, maar als je naar www.legratinbelge.be surft kan je nog eens stemmen, welliswaar in het Frans.

Kan je zelf iets winnen? Uiteraard! De kookworkshop wordt opgenomen en uitgezonden op eerdervermeldde website. Als ik win is de kans groot dat je mij op dat scherm in mijn vingers ziet snijden, wat uiteraard altijd lachen is. Kan ik het trouwens direct ook eens met Wout Bru over zijn oude lieven hebben want ook hij blijkt een kempenzoon te zijn.

2 opmerkingen:

Ruben zei

Voila, ondertussen al 2x gestemd.

Je kan 1x stemmen per IP-adres btw.

Anoniem zei

Voila, Gestemd

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...