vrijdag, april 25, 2008

and the nominees are...

Uit de pilspoll kunnen we afleiden dat Stella ei zo na op hetzelfde niveau zit als Jupiler, niemand Cara of Maes weet te appreciëren en dat 2 Nederlanders per vergissing Heineken hebben aangeklikt in plaats van een echt bier.

De pilspoll is vervangen door eentje over "Mijn Restaurant", blijkbaar toch een hit want de VTM-serie gaat zowaar over iedereens tongen.

De genomineerden zijn opnieuw d'Hoogeschool uit Leuven en nieuwkomer Red Pepper uit Oostende. Wat Ghislaine ook over coolinary mag beweren, vriendjespolitiek is hier niet aan de orde. Iedereen krijgt één stem en kan die vanaf nu laten gelden.

Mijn persoonlijke favorieten, MatizzE uit Antwerpen, maar meer en meer ook Exquisa uit Hasselt zijn niet genomineerd en kunnen nog even op volle toeren blijven draaien. Chiel Montagne (draait aan de snor), waar is den tijd?

Exsquisa, gerund door twee sympathieke dames met een voorkeur voor sympathieke dames, daar kan je toch niets op tegen hebben. Telkens ik ze bezig zie denk ik dat dit twee blijvertjes zijn. Ik twijfel er niet aan dat Stephi, met die prachtige lichte overbeet en die zelfzekere Limburgse je ne sais quoi, menig hart op hol doet slaan. Yanaika, de zelfverklaarde man in de relatie, mag ik dan weer heel graag aanhoren. Die tongval en vooral die uitspraken... daar kan je alleen maar stemmen mee winnen.

Dringend eens in Hasselt gaan eten.

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...