donderdag, september 13, 2007

Win een jaarabonnement op Elle Eten

Tijdsgebrek is de dader van het povere aantal posts dat hier op coolinary verschijnt. So much to say, so little time!

Van’t weekend bijvoorbeeld een lekkere pikante zalmfilet gebakken en tot de conclusie gekomen dat zalm echt altijd lekker is. Gestoomd, gerookt, gebakken of rauw… zalm gaat er altijd wel in. Dan zijn er ook nog de schoolreceptjes die de weg naar het net moeten vinden, om nog maar te zwijgen van de recepten uit de reeks “Smaken Verschillen”. (
Jerboa, Tomàn, Nid & Sancy, The Rhythm Junks, …). Voorlopig echter is het volledig uitbreken van de wc, badkamer, zolder en keuken een prioriteit dus dat verklaart hopelijk het één en het ander.

Wat natuurlijk niet wil zeggen dat het niet de moeite is om af en toe eens op coolinary te komen piepen. Hier kan je bijvoorbeeld gratis en voor niks een jaarabonnement winnen op
Elle Eten, een tweemaandelijks magazine dat bulkt van tal van lekkers. Het enige wat je moet doen is mij overtuigen waarom jij dat abonnement verdient. In tegenstelling tot het voetbal en de koers is omkopen hier voor één keer volledig toegestaan. Coolinary-reclame op je eigen blog, een huisbereide maaltijd, restaurantbezoekjes, killerreceptjes, flesjes cava of een helpende hand met de verbouwingen… Sid Frisjes is gemakkelijk om te kopen maar uiteraard wint enkel de origineelste het abonnement.

Laten we zeggen dat je tot volgende donderdag de tijd hebt om me te overtuigen per mail (
sidfrisjes@gmail.com) of per reactie op deze post.

... may the forks be with you and let the bribe begin!

3 opmerkingen:

Katrien zei

Waarom ik dit tijdschrift verdien? Wel, ik moet het meestal stellen met de kookkunsten van mijn ventje (als leerkracht is hij natuurlijk eerst thuis en dus kok van dienst). Echter, naast zijn lekkere hutsepotjes en overschotwok, zijn er dit afgelopen jaar enkele missers geweest. Zo blijft me de bechamelsaus met bloemsuiker bij en de vraag wat bedoeld wordt met el ('is dat geen oude maat, gelijk aan 1 meter?').
Misschien kan ik mijn vriendje dan enkele subtiele hints geven door het tijdschrift te laten rondslingeren in de keuken...

groeten,
Katrien

Sid Frisjes zei

Ondertussen ben ik enkele helpende handen, een etentje of 5, een banner voor coolinary, koken in een testkeuken etc rijker... ik zen benieuwd :-)

Sarah zei

wij ook!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...