vrijdag, augustus 10, 2007

Boterhammen met ei

De kermis heeft weer voor twee weken zijn tenten opgeslagen in Turnhout. Dat betekent vooral plezier voor de allerkleinsten, ongemak voor de omwonenden, nachtelijke vechtpartijen en vettige hamburgers, aardbeien met chocolade en uiteraard ook smoutebollen. Voor een ritje zal je zoals gewoonlijk weer flink in de portemonnee mogen duiken en ik ben er nog altijd van overtuigd dat die ringen niet over het balkje passen dus die scooter winnen zal er ook dit jaar niet inzitten.

Doe mij dan maar een pretpark. Gelukkig hebben we onlangs op aangeven van een vogeltje enkele kaartjes kunnen winnen voor Bobbejaanland, want entreeticketjes kosten tegenwoordig een flink pak duiten. Misschien toch eens wat tijd vrijmaken om er samen met Ann en Bartje naartoe te gaan. Toen ik klein was gingen we trouwens ook jaarlijks naar de Efteling of Bobbejaanland en om één of andere reden zaten er toen in ons lunchpakketje altijd, maar dan ook altijd boterhammetjes met ei. Thuis aten we nooit boterhammen met ei maar als we naar een pretpark gingen was dat de vaste kost. Ik vraag me eigenlijk af waarom.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Bij ons was dat vaste kost als we tijdens de zomer naar het zuiden trokken. Op een parking in la France boterhammen met koude omelet eten. En ik vind dat echt superlekker he...

Sid Frisjes zei

Bij ne collega was dat ook vaste kost als ze er-op-uit (wat is het nu) trokken.

Voor de goede orde.. Voor de rest eet je dat toch echt nooit hé! Waarom dus wel bij zulke gelegenheden? Straf!

natsalie zei

ik nam dat soms mee naar school. bij een dagje uit was het altijd sandwiches met choco en capricone.

Sid Frisjes zei

Capri-Sonne, nog steeds een vaste waarde in de voorraadskast van S & S :-)

Sarah zei

ik zal me nog eens uitsloven om een boterhammenlunchpakket voor u te maken he! tss...

Anoniem zei

ik vindt da ook lekker ze boterhammen met spek en eitjes!!!!
wij eten da zeker eens per week!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...