woensdag, augustus 20, 2014

Kwiziner - een nieuwe leuke webshop

Voor mooie, praktische keukenspullen heeft elke foodie zo wel zijn eigen adresjes. De ene snuistert graag rond in obscure achterstraatjes in weinig gekende wijken, de andere houdt het dan weer bij een rondje webwinkelen vanuit de luie zetel. Zij die zich eerder tot de laatste categorie wensen te rekenen, die kunnen bij deze alvast de nieuwe webshop Kwiziner virtueel gaan verkennen.
 

Als onvervalst liefhebber van de betere woordspeling, fijn keukenmateriaal en gewoon ook als vriendelijke manspersoon zet ik met graagte Kwiziner, de nieuwe webwinkel van collega foodblogger Cookanista even in de kijker.
 
Eerlijk is eerlijk, toen Kim zich tijdens een bloggersdiner in Coeur d'Artichaut liet ontvallen "dat ze binnen afzienbare tijd wel van haar blog wou kunnen leven" verslikte ik me bijna in mijn glas wijn. Een gedurfde uitspraak vond ik dat, zeker omdat zoiets in België slechts voor de happy few is weggelegd. Een blog is natuurlijk maar één ding, de dromen omvatten meer... 
 
En kijk! Amper een jaar later is er al haar eigenste webwinkel waar je sinds vandaag terecht kunt voor 'functioneel keukendesign'. De ideale locatie om tijdens druilerige zomerdagen even te vertoeven denk ik dan. Succes ermee!

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...