donderdag, augustus 14, 2014

Chocolade Lego

Hoe zot was ik als kleine bengel niet van Lego? Behoorlijk zot, ik zal het u zeggen. Een volle waston vol blokjes - waspoedern dat zat toen nog in een ton -  daar kon ik me uren mee amuseren. Na dertig jaar is er op dat vlak trouwens weinig veranderd. Toen vriendin onlangs aan het shoppen sloeg in Kopenhagen, wist ik mezelf in stilte bezig te houden in de Lego winkel. Mannetjes maken enzo... beter wordt het niet! Tenzij...
 
Tenzij er Lego op de markt komt gemaakt van chocolade! Dat niemand ooit eerder met het idee van de Japanse kunstenaar Akihiro Mizuuchi op de proppen is gekomen mag een raadsel heten.
 
Chocolade Lego - Akihiro Mizuuchi

Beetje verveeld tijdens het bouwen? Dan steek je als kleine uk toch zo'n blokje in je mond? Ver weg was de mama vroeger nooit om met een vermanend vingertje teken te doen dat "de blokskes niet in de mond hoorden". Driewerf hoera, want nu mag dat lekker wel!

Chocolade Lego - Akihiro Mizuuchi

Chocolade Legoblokjes, dat maakt de keuze voor mijn cadeautje voor Sinterklaas er alleen maar makkelijker op. Van de Goedheiligman mocht ik iets nieuws kiezen. Iets lekkers, of iets om mee te spelen. Als dat me trouwens niet doet denken aan een reclame van Kinder Surprise, dan weet ik het ook niet meer. U spot deze eetbare Legoblokken in de winkel? Slechts één adres en wel het mijne.

Chocolade Lego - Akihiro Mizuuchi

2 opmerkingen:

Bart zei

Zalig :)

Marsha zei

Wij bezochten vandaag de Lego-tentoonstelling in Oostende en daar was Lego-chocolade te koop! Of het dezelde is, weet ik niet.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...