donderdag, oktober 03, 2013

's Werelds kleinste keuken

Ik heb al eens eerder geschreven over foodtrucks, foodcaravans en diens meer. Dat ik me zo ook wel een volledig ingerichte keuken op wielen zou willen aanschaffen om her en der voor 'culinaire spielerei' te zorgen. Dat er daarbij aardig wat planning komt kijken en ook een zeker budget vereist is ligt aan de basis dat die wilde plannen van mij zich voorlopig nog steeds in een prille embryonale fase bevinden. Maar ach, je moet ergens beginnen en een droom, dat is reeds het halve werk.

Misschien moet ik maar eens een voorbeeld nemen aan de man uit het onderstaande filmpje en gewoon klein beginnen. En dat mag je meer dan letterlijk nemen, want dat is exact wat deze kerel deed, klein beginnen! Mag ik u voorstellen, 's werelds allerkleinste keuken!




Een goed doordacht idee, een stel flink bij de pinken schrijnwerkers en een druk bezochte locatie in de Brusselse binnenstad, meer was er niet nodig om deze commercial te draaien. Akkoord, de kans is groot dat mijn gewrichten zouden protesteren en heel erg comfortabel ziet deze kleine keuken er nu ook weer niet uit. Opvallen doet ze dan weer wel. Getuige daarvan de verschillende mensen die een heerlijk soepje kwamen kopen.

Natuurlijk is het besef er dat het schattige huisje louter gemaakt is om reclame te maken voor die Cookeo van Moulinex. Maar mocht het toch ergens in de weg staan, dan mogen ze dat hier steeds komen afleveren. Genoeg kleine kindjes in de buurt die ik erin aan het werk kan zetten.

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...