maandag, juli 08, 2013

Too hot to blog...

De zomer is eindelijk in het land en dat werd maar wat tijd ook. Ik zie ze graag hoor, de zon, al hoort het puffen, zweten en zuchten er toch ook een beetje bij. Festivals, daguitstapjes, barbecueën, werken en tussendoor een weekje vakantie plannen, het zijn zo van die dingen die deze dagen op de agenda staan. Bloggen, dat schiet er wan weer af en toe over maar laat jullie nu net de mensen zijn die daar niet al te hard van wakker liggen, wel? Too hot to blog, ook dat is zomer.
 
Niet dat er helemaal niets meer geschreven wordt hoor, enkel de frequentie zal deze zomermaanden iets lager liggen dan u doorgaans gewend bent. Achter een toetsenbord zitten in een duffe kamer bij dit weer? Laat ik dat maar tot een minimum beperken. Doe dan die Green Egg maar!
 
Big Green Egg - love it!
 
Over barbecue gesproken! Sinds drie weken schrijf ik onder de noemer 'Coole Kolen' een rubriekje daaromtrent voor VTM Koken. Passeerden reeds de revue: 'Welke BBQ te kiezen', 'Enkele tips' en mijn gepatenteerde 'snelle tortilla's' van de grill. Ik denk dat ik deze week maar eens een stukje vlees op de kolen gooi! En in de tussentijd genieten wij hierbuiten van een fris glaasje Rosé D'Anjou. Ook dat is zomer!

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...