dinsdag, februari 19, 2013

Slingshot Tea Cup

Hier ten huize Coolinary zitten we met een levensgroot probleem. Het is te zeggen, ik zit met een levensgroot probleem, voor mevrouw Frisjes is er namelijk geen vuiltje aan de lucht. Dat zit zo! Iemand hier thuis drinkt graag sloten thee en ziet er geen graten in dat theezakje gewoon in de tas te laten zitten. Makkelijk zat, geen geklieder en de thee die smaakt haar allicht nog dat tikkeltje sterker. En het probleem?

Fast forward naar het moment (later die avond / de volgende ochtend) dat ik de afwasmachine vul. Niet zelden staan daar één of meerdere kopjes met een klets koude thee en een doorweekt zakje dat mij stiekem aangaapt alsof het "en dat moogt gij nu opruimen makker" wil zeggen. Thee wegkieperen, geen probleem, maar ik krijg kriebels bij de gedachte dat ik die ellendige theetampon in mijn hand moet nemen - geen vlekken op het aanrecht - om vervolgens weg te flikkeren. De kleine ongemakkken in 's mens leven. Mooi toch!

Onlangs in het web bij wijze van ludiek protest een tas gekocht met zo'n gedrukt theezakje erop. Ze was er blij mee. Meer zelfs, de boodschap was aangekomen. Alleen ergert die tas mij nu geweldig, niet alleen omdat die gewoon lelijk is, ik denk altijd dat er een echt theezakje in hangt. Macht der gewoonte! Enige resterende optie om de huisvrede te bewaren is om mezelf zo'n bijzonder mooi gestyleerde 'Slingshot Tea Cup' aan te schaffen.

Slingshot Tea Cup

De Slingshot Tea Cup dames en heren. Dat er niet eerder iemand op dit geniale staaltje vormgeving is gekomen. Gedaan met die ellendige plastic tangetjes van Lipton of de truk met de theelepel waarna dat zakje uiteindelijk barst en je ganse tas onder de theeblaadjes zit.  Je thee de gewenste tijd infuseren, het touwtje als een katapult voorzichtig naar achter trekken om zodoende het zakje 'uit te wringen' en voila, klaar! Als dit geen must have is, dan weet ik het ook niet meer!

Slingshot Tea Cup

Beste mensen van Yanko Design, dat heeft u prachtig gedaan. Niets dat de jonge man sneller doet bijdraaien dan een vernuftig hebbedingetje. De inwoners van Huize Coolinary danken u bij deze oprecht.

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...