vrijdag, augustus 10, 2012

USB brood & rooster

De tijd dat USB-sticks enkel functioneel moesten zijn, die ligt in een ver verleden. Tegenwoordig komen die dingen in alle soorten en kleuren, de ene al een pak cooler dan de anderen. Niets om je al te druk om te maken, nog minder om een post aan te wijden.Tenzij ze echt wel ongelofelijk cool zijn natuurlijk. Dan gaan ik sneller overstag dan Gijs Van Hoecke na een flets Engels pintje of drie. Respect daarvoor trouwens Gijs. Oprecht respect!

'Butta', 'Ry Ry', 'Crisp' en 'Tato', zo heten de vier USB-sticks die naar model van een getoast broodje zijn gemaakt. Awel, ik vind ze schoon. Meer zelfs, ik heb drie handen nodig om die creditcard in mijn portefeuille te houden. En ik heb er maar twee. Help!

USB-sticks with bite!

En het wordt verdorie nog erger ook want toastjes, die komen uit een broodrooster, nietwaar? Bang! Een USB-hub in de vorm van een toaster. Vogel voor de kat ik, al zegeviert het gezond verstand voorlopig nog wel.  Zo'n 20 € per toastje of rooster is net iets van het goede teveel. Voorlopig!

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...