donderdag, augustus 09, 2012

The Hungover Cookbook

Ik ben er redelijk vanaf, die onweerstaanbare drang om elk kookboek dat ik in mijn handen krijg ook werkelijk te kopen. Netjes een boek terugleggen nadat ik het doorbladerd heb, dat heeft niets dan voordelen. En dat het ook wonderen doet met mijn banksaldo mag niet verbazen. Wandel je favoriete boekenwinkel maar eens buiten met een boek of vijf onder je arm.

Afgelopen zaterdag was het nog een keertje prijs toen ik in Urban Outfitters in Antwerpen - ze hebben er de zotste dingen voor liefhebbers, gaande van prullaria tot meeneemplatenspelers - volgend boekje op de kop tikte.

The Hungoevr Cookbook

Het was pas thuis, nadat ik snel een foto had genomen van de cover, dat mijn frank viel dat de titel - ja, dat doen ze express natuurlijk - verkeerd was geschreven. 't Is een leuk hebbedingetje, in het Engels geschreven, al mag dat geen onoverkomelijke hindernis zijn. Haalbare recepten voor half dronken mensen, testjes om te zien hoe dronken je bent... op het moment leek het een goed idee.

The morning after - thy shall cook

Onder het motto, "voor 10 € kunt ge niet gekloot zijn"  heb ik me dat kleinood dus zonder al te veel nadenken aangeschaft en ik ben er redelijk van overtuigd dat 'future me' daar op een heel welbepaald moment absoluut niet rouwig om zal zijn. Heel benieuwd naar de eerste reactie van mijn maag!

2 opmerkingen:

Edward Vanhoutte zei

Nederlandse versie ook gepubliceerd als Het Kater Koobkoek. Bespreking op: http://kookboekenrecensent.blogspot.be/2012/08/milton-crawford-het-kater-koobkoek.html

Edward Vanhoutte zei

Dat is http://kookboekenrecensent.blogspot.be/2012/08/milton-crawford-het-kater-koobkoek.html in aanklikbare taal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...