dinsdag, augustus 14, 2012

Rock Hard koffiemolen

Ik ben een beetje een sucker voor van die novelty keukentoestanden, zo'n hebbedingetjes die je achteraf bekeken eigenlijk toch niet nodig hebt. Het zij zo. Los daarvan heb ik ook een zwak voor culinair getinte toestanden van de rommelmarkt. Wat brol is voor één persoon is een schat voor een andere. Het zal niet de eerste keer zijn - en allicht ook niet de laatste keer - dat ik met een Le Creuset pannetje, een wafelijzer of zelfs een koffiemolen thuis kom.

Of ik helemaal op mijn hoofd gevallen was vroeg vriendin me nog? Zo'n verroeste koffiemolen, dat ga je toch niet kopen? Euhm, natuurlijk wel, zelfs in de wetenschap dat de beestjes het hout al danig hadden aangevreten.

Antieke koffiemolen

We moeten daar eerlijk in zijn, indien je op de rommelmarkt een koffiemolen tegenkomt - in welke staat dan ook - dan koop je die, zeker als de boodschap van de molen overduidelijk is. Rock Hard! Reken maar van yes! Pukkelpop, wij zijn er klaar voor!

Rock Hard

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...